DEZE SITE IS VERHUIST

donderdag 3 oktober 2013

Afwas faal

Mochten mensen zich afvragen, wat is die Rode Lynx toch stil, dan zit dat zo: de Rode Lynx is het afvoerputje van een Grand Café in Amsterdam, ik ben afwasser geworden, 7 dagen per week nu. Onder leiding van een fascistische chef ('Joden hebben de tweede wereldoorlog veroorzaakt door onze banen en ons geld in te pikken') die mij behandeld als een hond ('Good boy! Good boy') wordt ik afgezeken voor een minimumloon. Hatsekidee, American Dream. Maar er zit nog wel wat in de pijpleiding:

Mee bezig
- IS versus IS: bespiegeling op de BDS campagne vanuit de anti-apartheid boycots van de jaren '90, gebaseerd op IS artikelen uit de jaren '90
- Komt het antwoord op de crisis uit Griekenland? Tegenlicht produceerde een documentaire over een 'revolutie' in Griekenland. Ik bekijk de documentaire en vraag me af, of dit werkelijk de revolutie is die we nodig hebben.

Ideeën
- Waarom volgens de bijbel God een grotere klootzak is dan Hitler
- Waarom volgens de bijbel God Amsterdam beter dan Rotterdam
- Waarom volgens de bijbel Christendom geen monotheistische religie is / Waarom het volgens de bijbel niet juist is om een Christen te zijn tenzij je een zoon bent van Israël.
- Waarom volgens de bijbel je niet hoeft te luisteren naar God
- Waarom volgens de bijbel Israël niet aan de Joden toekomt

Zoals je al kon gokken, inderdaad, ik bestudeer de bijbel.
Komt tijd komt raad....

En dan even wat mooie Christelijke muziek.